سررشته داری: مذاکراتی را با آندو انجام دادیم / بودجه اختصاص یافته به حسابمان واریز نشده است
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش دستور پرداخت بودجه لازم به باشگاه را داده، اما تا الان در حساب باشگاه واریز نشده است.
سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال افزود: وزارت ورزش بودجه ای برای باشگاه استقلال در نظر گرفتند اما باید مراحل اداری پشت سر گذاشته شود تا پول به دست ما برسد.

سررشته داری در ادامه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است اعضای هیئت مدیره به همراه فتح اله زاده امشب ساعت ۲۰ جلسه داشته باشند تا تکلیف مدیرعامل تیم مشخص شود.

وی در خصوص تمرینات تیم فوتبال استقلال گفت: به هر حال اعضای کادر فنی براساس وظیفه شان تمرینات تیم را پیگیری می کنند همچنین امشب بعد از جلسه هیئت مدیره تکلیف برخی از بازیکنان مشخص می شود و از اواخر هفته تمرینات به طور جدی دنبال می شود.

وی درباره بازیکنان جذب شده بیان کرد: مسئولان تیم تا الان با بازیکنان مد نظر قلعه نویی مذاکراتی انجام داده اند. اگر بودجه وزارت ورزش به دستمان برسد با بازیکنان مد نظر قرار داد می بندیم، همچنین بدهی بازیکنان سابقمان هم می دهیم تا قرار دادشان را تمدید کنند.

وی درباره حضور آندو تیموریان در تیم استقلال گفت: با مذاکراتی با آندو تیموریان داشتیم اگر در روزهای آینده با هم به توافق برسیم آندو استقلالی می شود.

وی درباره گفته های تیموریان مبنی بر پرداخت بدهی دو سال قبل گفت: سرژیک تیموریان این حرفها را زده است و خود آندو چنین اظهار نظری را انجام نداده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین